Nieraz możemy się spotkać z taką sytuacją, w której na jakimś spotkaniu, gdy jesteśmy klientami w banku czy też w innej instytucji, to możemy spotkać się z możliwością poczęstowania się jakimś cukierkiem, ciasteczkiem, a czasem nawet wypicia kawy.

Podobnie jak drobne upominki, również pewnym elementem marketingowym jest stosowanie słodyczy, w tym głównie cukierków z logo danej firmy lub też z logo jakiejś instytucji. Zasadniczo powszechnie w takiej sytuacji możemy spotkać krówki z logo. Oczywiście nie znaczy to, że tylko te cukierki się w takich sytuacjach sprawdzają, ale zasadniczo one się do tego nadają. Oczywiście jeśli chodzi o zawartość takiego papierka z logo danej firmy, to nie różnią się one od innych tego typu produktów danego producenta. Chodzi bowiem o to, że są one produkowane w pewnej ilości na specjalne zamówienie danego klienta, ale jeśli chodzi o zawartość i smak samej krówki, to jest to ten sam cukierek, który możemy spotkać w sklepach w zupełnie innych opakowaniach.

Taki po prostu element marketingu, mający pomóc stworzyć milszą atmosferę.