W bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych, salonach samochodowych, ale przede wszystkim na wielu stoiskach na targach branżowych możemy spotkać różnego rodzaju słodycze reklamowe.
Niby takie nic, a jednak w takich miejscach, w tym głównie właśnie na targach branżowych możemy mówić o elemencie niezbędnym. Skoro bowiem konkurencja taki element posiada, to dlaczego inne firmy miałyby być gorsze. Zazwyczaj, a raczej zawsze takie cukierki reklamujące dane usługi, daną firmę, a może dane wydarzenie kulturalne, mają na celu zaznajomić klientów z danymi usługami, oswoić z daną firmą, a przede wszystkim z konkretną nazwą.
Cukierki, które reklamują daną firmę, instytucję, wydarzenie, a czasem pojawiają się przy innych okazjach są tak naprawdę tym samym produktem, który możemy spotkać w naszych sklepach. Zasadniczo jedyną różnicą, o jakiej możemy w tym przypadku mówić jest samo opakowanie. Liczy się jednak siła przebicia. Niby tak niewiele, mała rzecz, a jednak czasem daje dużo danej firmie czy też instytucji. Zatem takie cukierki to bardzo dobry zwyczaj.